close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כמה עולה לך להחזיק נכס בארה"ב?

מערכת שורשי חשוון, תשפא28/10/2020

אם אתם רוצים לצמצם עלויות ולהגדיל את התשואה על ההשקעה שלכם, פסיפיק הולדינגס מציעה לכם את המודל היעיל ביותר לכך

תגיות:

כאשר מדברים על השקעה בנדל"ן בארצות הברית כולם מדברים על תשואה גבוהה, מחירי הנדל"ן לעומת מחירי השכירות ועוד, אבל שוכחים לדבר על עלויות התחזוקה של הנכסים, מה שישפיע על ההשקעה שלכם.

לפני שרוכשים נכס בארץ זרה חשוב מאוד להכיר את המנטליות, המיסים והבירוקרטיות של המקום ואם אינכם מכירים זאת, מומלץ לעבוד עם מוסד שמתמחה בתחום. אחת החברות שמזוהה יותר מכל עם פרוייקטים מסוג זה היא חברת פסיפיק הולדינגס, המנוהלת ע"י עו"ד יובל זיו.

מהם התשלומים הקבועים אשר בעל הנכס צריך לשלם?
1.
ועד בית HOA - עלות חודשית אשר קיימת בעיקר בדירות בבנייני מגורים. בבתים פרטיים מדובר בעלות זניחה או כלל לא קיימת, אך כאשר מדובר בקומפלסים שלמים, או בדירות בבנייני יוקרה, העלות עשויה להיות גבוהה ויש לקחת אותה בחשבון.

2. ארנונה Property Taxׂׂ) - בדרך כלל התשלום על הארנונה הוא תשלום פעם בשנה, או פעמיים, ומשולם בסוף השנה עבור השנה שחלפה. תשלום הארנונה נקבע על פי השווי של הנכס, ובהתאמה למחוז בו הוא נמצא. כאשר נכסים בשווי של 100,000 דולר יכולים במחוז מסויים לעמוד בתשלומי ארנונה של 1,250$ ובמחוזים אחרים לשלם 2,500$ ואפילו יותר.

3. ביטוח - תשלומי הביטוח הינם חשובים מאוד. בארצות הברית הנכס חשוף לנזקי טבע רבים ומשמעותיים, ולכן הביטוח הוא מהותי וחשוב מאוד. באזורי סיכון כמו פלורידה, תשלומי הביטוח יהיו גבוהים יותר בשל סיכוני ההוריקנים והטורנדו.

4. דמי ניהול - כאשר אתם רוכשים נכס במדינה בה אתם לא מתגוררים, אתם צריכים לשאת גם בהוצאות דמי ניהול על הנכס על מנת לשלם לחברה שתשא באחזקת הנכס על כל הנובע מכך. לרוב, התשלום עומד על כ 10% מדמי השכירות של הנכס בתוספת עמלת חידוש שנתית אשר יכולה לעמוד על סכום השווה לחודש שכירות אחד.

5. תיקונים - עלויות התיקונים והאחזקה עומדות על חשבון המשכיר, ודירות רבות עוברות פיקוח מתמיד בכדי למנוע הזנחה. ולכן גם חשוב לעבוד עם חברת אחזקה כך שכל האחריות עוברת אליה ולא עומדת על הכתפיים של בעל הנכס.

6. הוצאות משפטיות - הוצאות כמו פינוי דייר סרבן או סכסוכים משפטיים. מה שכן, במידה ואתם עובדים עם חברת ניהול מקצועית ומומחית היא עובדת עם הסכמי שכירות מפורטים מאוד בכדי לצמצם מקרים כאלו.

7. אובדן הכנסה - עליכם לקחת בחשבון מצבים של אובדן הכנסה או חודשים בהם הנכס לא מושכר כך שתמשיכו לשלם את ההוצאות הקבועות, אבל לא תכניסו באותם חודשים דמי שכירות.

חשיבות העבודה עם חברת ניהול מקצועית

אם אתם רוצים לצמצם עלויות ולהגדיל את התשואה על ההשקעה שלכם, פסיפיק הולדינגס מציעה לכם את המודל היעיל ביותר לכך. שיטת הניהול של החברה כוללת את כל הוצאות הניהול והאחזקה על החברה כך שאתם זוכים לתשואה קבועה ולא תלויה וכל האחריות היא בידיים של החברה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה